| Follow || Dashboard |
Shine Diamond
♥ MEET THE BLUE PRINCESS ♥




Assalammualaikum And Hye :) Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here ! Be a good girl and boy . Feel free to navigate around here :)


♥ MY LITTLE STITCH ♥



2014 ;)
Jumaat, 11 April 2014 | 9:17 PG | 0 ♬ Comment
Assalamualaikum ya Allah lamanya dah tak update blog nie. Last update tahun lepas hm banyak benda nk story tapi malas nk taip panjang-panjang hehe. Hm yaa tahun nie aku dah tukar sch baru. KVKK bulan 2 haritu aku masuk and alhamdulilah dah 2 bulan lebih jugak aku dok kv tu. Semuanya ok tapi letih skit sbb balik pukul 5 tak mcm sch lain pukul 2, 3 dah balik aku nie haa lambat sgt balik. Hm takpelah budak KOLEJ kan :b hehe

Hmm 4 tahun aku kene stay situ tapi tak pasti lagi lah 4 tahun ke tak. Okay aku nk story pasal budak dorm aku. Aku dorm 3, dorm 3 tersangatlah awesome! First aku masuk sch tu aku rapat dgn anum tapi anum dah pindah dorm so skrng nie tak lah serapat dulu just biasa biasa je tapi aku tetap kwn dy sampai bila-bila. Sayang kau anum! Hehe em aku ada kembar weh kat dorm tu nama dy ika, dy mama dorm kiteorg. Dy rapat jugak lah dgn aku. Hehe and the most important is Jiha and ira lah dyeorg tu lagi rapat dgn aku. Kadang-kadang kita org geng 4 org.

Dalam kelas pulak aku rapat dengan ira si sengal tuh. Err sakit je hati dgn dy tapi dy ok. Hmm hope our friendship never end lah kan. Dah takda benda nk story lagi dah, hadoi otak dah blank! Ok lah byebye thanks yang sesape rapat dgn aku tuh! Sayang korang! MuahMuah :*






Older Post