| Follow || Dashboard |
Shine Diamond
♥ MEET THE BLUE PRINCESS ♥




Assalammualaikum And Hye :) Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here ! Be a good girl and boy . Feel free to navigate around here :)


♥ MY LITTLE STITCH ♥



Majlis berbuka puasa dekat sekolah
Jumaat, 2 Ogos 2013 | 10:00 PTG | 0 ♬ Comment







Assalamualaikum hy. Happy fasting you alls ahaha tahu aku lambat wish dah nak raya dah pun. Alang alang tu wish raya terus jela. Selamat hari raya maaf zahir dan batin sesiapa yg mengenali aku. Sorry if ada buat salah or silap i know i'm not a perfect girl. Huhhh, 25/7 haritu sch aku ad buat majlis berbuka puasa. Whoa mmg the best ah. First time pg majlis tu. Dah 3 tahun sch situ tahun nie baru dpt peluang pg majlis tu.

Okay, teruskan menaip hmm................. haa first farra dtg umah aku, dy nk pg sekali dgn aku dy ad prob ckit so aku tumpang kan jela dy kesian dy. Hihi Time tgh siap siap tu farra pon datang tejut itew tetiba ad manusia muncul kat belakang aku. Fikir tah siapa tah rupanya farra. Haiyaa kasi cuak gua jo. Then, dah lpas siap tu, suh ayah hantar sampai sch. Huh, cedih ah ayah tak pernah hantar aku pi sch. Ayah boleh tnye lgi, "mana jalan nak pg sch kau nie" arr ayah why you should ask like that? Kecewa tak kecewa ah hati nie. Hm tapi nvm tak kesah pon dah biasa pong cenggitu.

Dah smpai sch, ayah hantar sampai kat pintu gate. Tgk bebudak nie tak sampai lagi. Aku dgn farra excited sgt nk dtg awal. Dyeorg plan tah cemana tah. Mcm maple pon ada. Hm tak lama lpas tu dinie pon sampai. Ibu dy suh tumpang sekali sampai bazar pilah. So dah smpai tgk tgk ad atul, erisya and qila kt bazar tuh tgh tnggu aku,dinie and farra. Haa baru dah kembali 1 geng, then jalan jalan kat bazar tuh carik makanan sikit utk iftar kt sch. Aku pon dgn tak sengaja terjumpa deqbat dgn fakhrul. Fuyoo fuyoo aku tgk dyeorg tuh dah mcm kembar pon ada. Ada je duaorg tuh. Err ok dh bli makanan semua jalan kaki dri pilah smpai sch. Aku dgn qila dah cuak dah takut lambat. Yg lain watlet watpeace yo.

Dah smpai sch, kitaorg semua masuk lah surau, memasing dah duduk bersila dgr ceramah dah semua. Lpas tu solat mahgrib lpas solat bru lah iftar kat dewan. Huh, boleh tahan ramai jugak ah. Yg penting awesome gila lah. Makanan yg ustazah tempah pon sedap. Nasi beriani urm nyum nyum dap. So that all yg dpt aku ceritakan. Tah apa yg aku taip tah, Ahaha paham paham jela. And the last one, Selamat hari raya! Byebye *Lambai tangan* ;))




Older Post | Newer Post