| Follow || Dashboard |
Shine Diamond
♥ MEET THE BLUE PRINCESS ♥




Assalammualaikum And Hye :) Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here ! Be a good girl and boy . Feel free to navigate around here :)


♥ MY LITTLE STITCH ♥



Hw berlambak wehhhh
Sabtu, 12 Januari 2013 | 8:53 PG | 0 ♬ Comment
Rindu time nie
Wehuuu, Assalamuailaikum ^^ Ya Allah bnyak gila hw form 3 nie. Setiap hari mesti ada hw eh. Sakitnya tangan nk tulis bnyak bnyak. Malas ok. Ahaha, Tahun nie aku kelas 3 Murni And dikongker oleh budak budak melayu. Yes! Tu yg aku tnggu selama nie but sedih aa tak sama kelas dgn rabiatul double so sad. :'( Sob..sob.. Hur, Dalam kelas aku duduk dgn mybestie NURDINIE SYAZANA BINTI MOHD EZLA Iloveyousayang ^^ AkuDanDiaTakKanTerpisahWalauApaPunTerjadi. Hehe Best kot tahun nie and the best for me sebab Simon budak sekolah rendah aku dulu dah come back sch aku balik. Wehuu ^^ Berebut aku, dinie and farra nk dy tu. Handsome woi!

Tapi aku pelik aa dgn dy tu dulu time sch rendah dulu zalim gila dy dgn aku and dinie but now dy dah berubah sangat sangat tak tahu lah kenapa. Bak kata farra dy tu hilang ingatan ke apa? LoLss --'' Ahaha ok la dy tu skrng makin baik. Ops, Baik keh? I don't think so. Huhu Bosannya lahai tak tahu nk buat apa malam malam buta nie. Takde sape pon nak chat kat fb tu and takde sape pon nk mention dkt twitter tu. Almaklum aa sey tak hot do mcm orang orang tu. Tak penting ok!

Ahhh, tension aa duduk rumah nie. Kadang kadang aku terpikir jugak nak duduk asrama. Nk berdikari and tanak asyik buat kerja rumah je. Aku benci woi! Hari hari kene bebel Dgn parents. Apa aa nasib alahai sakitnya hati ini...........Tapi bila dipikirkan balik elok jugak duduk rumah nie mengeratkan sirahtulrahim laa katanyer! Hoho ^^ Erghh! Double triple rasa mcm tak suka je. Kenapa lah wahai hati? Please be nice to me please. Tanak ad masalah do. Ei................ Ok nk ckp apa lagi nie? Takdo idea nie aa. Ok la letih dah menaip even sikit yo. Ahaha tengah malas nie. Byebye Missyouzatyzany ^^




Older Post | Newer Post