| Follow || Dashboard |
Shine Diamond
♥ MEET THE BLUE PRINCESS ♥




Assalammualaikum And Hye :) Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here ! Be a good girl and boy . Feel free to navigate around here :)


♥ MY LITTLE STITCH ♥



weekend yg amat memboringkan
Ahad, 8 Julai 2012 | 8:18 PG | 0 ♬ Comment

Assalamuailaikum , yeah ! hari ahad yg amat membosankan ! bosan wei dok umah . takdo buek papo . tidur , bngun , mandi , masak nasi , basuh pinggan , lipat kain , tgk tv , on9 , lyn youtube and texting . tuu je yg aku buat hari nih ! smlm hari sabtu patutnye aku kene pergi kenduri dekat rumah DINIE my bestie tuhh . malang , aku kene blek kampung lew . sorry dinie . lain kali aku dtg umah kau ea . dah lame kite kawan , aku tak pernah langsung pergi rumah kau even raya tahun2 yg lepas kau je dtg umah aku .

hmm , sedare den ajak poie bahau minggu depan tak tahu ahh dpt pergi ke tak . sebab tgk mood ibu mcm spoilt je . takut ahh nk bgi tahu . yelahkan . now , aku dah break tuisyen tuhh . so, ibu nmpak mcm tak suke je . tuisyen pon buat apa abihkan duit je . tpi tak jugak msuk dlm kepale otak nihh . parah2 . susah ahh cenni . nk belajar pon tak semangat lagi dahh --'

I'm borink lol. tak tahu nk buat apa mlm2 nih . tadi gayut dgn danial . tah apa2 dy ckp tahh . aku lupe . yang aku tahu dy ckp aku takot . takot apa? k, dy dah gilo agak ea.

dy ; kau takot ann ..
aku ; takot apo weyy??
dy ; kau takot . takot . takot ........
aku ; gilo anak orang nihh .

and bla bla bla .. lupa dah aku ckp apa dgn dy lagi .. hurr , jumaat nih nak date dgn mieza holla . insyaAllah kalau takde pape halangan aku , mieza n kak aida kot g karok ! yeah , dah lame tak bukak mulut nk nyanyi . mieza tuh comel k . untung sape dpt dy. muka dy , ya Allah cute doe ! nasib comel kalau tak dah lame den cubit pipi ea tu.  dy bru form 1 tahun nih tapiiiiiiiiiiiii , nmpak muka mcm dah matang k. haha, jokilah kau budakk.. okayy lha ., smpai sini je kot ucapan merapu den . I"M BORINK LHAA !

* pesanan akhir , aku benci f yg sekarang ! dy buat aku mcm sampah k. aku perlukan kau kawan ! tahniah kau dah ade awek sekarang nih ~! hmm , aku HATE kau bodoh !


Older Post | Newer Post